Prima pagină > Poezie > nu ştiu ce fac când mă apucă amokul dar peste cinci minute sunt ok

nu ştiu ce fac când mă apucă amokul dar peste cinci minute sunt ok

mi-aş dori o jucărie koala
care să mă facă să uit de gesturi abrupte
de picioare în zid

aş vrea o mamă de împrumut
să fie întotdeauna lângă mine
în clipele acelea şi să mă mângâie pe frunte
să mă întrebe dacă vreau orez cu lapte
eventual să strângă după fiecare refuz

ar fi bună şi o amantă cu şolduri de căţea
să mă pierd în sufletul ei ca-ntr-o mină
să o deposedez de toate frustrările
ea să îmi măsoare nasul apoi să se adune
între palmele mele emoţionată
ca la prima întâlnire

cînd am fost odată la cules de ciuperci am găsit atât de multe încât am mâncat din ele doi ani. pe urmă m-am gândit că aş putea fi regele-ciupearcă – nu a fost să fie – la amsterdam toţi sunt regi şi se urinează pe stradă – undeva într-o piaţă privirile târfelor mă proiectau pe un zid se trăgea în mine din toate părţile nu erau decât privirile uimite ale oamenilor care mă vedeau plecându-mi fruntea pe asfalt în faţa unei vitrine în cartierul roşu nimeni nu ştia că poate voi face pe mine de ruşine dar trebuia să îmi pun speranţele pe asfalt să le calce toţi în picioare când mă apucă amokul mă ţine cinci minute dar apoi e ok

efectul de seră mi-e totuna cu efectul de seringă
dormicum cu găleata
broaştele orăcăie la infinit în umoarea ochilor
dacă aş bea cerneală aş vomita acatiste

nu sunt un nou ecleziast mi-e frică de întuneric
dacă aş ajuta o bătrână să traverseze strada
poate aş comite o crimă (nu întotdeauna)
mai bine nu mă lăsaţi
nu ştiu de ce uneori mă enervează atât de tare semafoarele
şi nu am murit niciodată în accidente de maşină

aş vrea să pot să vă uimesc cu o nouă prestidigitaţie
să îmi ascund inima de voi şi să mă urâţi
atât de tare încât uneori
să am cinci minute de nepăsare

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

