Prima pagină > arts&roll, Poezie > a fine day to die

a fine day to die

ziua asta sîngerează a moarte
am înfipt mult prea multe ace în ea
am înfipt mult prea mulţi oameni în mine
şi mînjesc cu trupul meu ochii deschişi ca nişte morminte
acopăr stelele
maţele braţele aţele diforme tentacule
uriaşe peste corpul ei plăpînd şi înfrigurat
ghemuită ca o pisică speriată
ziua mea rănită scuipă ghemotoace de moarte
le adun îmi fac pernă
apoi pun capul şi plîng pentru ea

Metal on Metal

  1. quasiote
    Decembrie 12, 2009 la 5:58 pm

    Un poem care îți îngheață sângele în vine, totuși eu cred că fiecare zi este de trăit sau murit, alegerea este a noastră mai mereu.

  2. Decembrie 12, 2009 la 6:58 pm

    multumesc geroge, ma bucur ca esti constant pe aici! toate cele bune!

  3. Decembrie 12, 2009 la 7:34 pm

    eu cred ca inceputul putea fi ceva mai puternic 🙂 ideea imi place, versul 3 imi place foarte tare; comparatia ochi-morminte ar merge spusa putin altfel( nu stiu cum…). finalul ridica poemul desi penultimul vers cred ca iti scade putin din sonoritate si ar merita putin rearanjat. o seara faina si ne mai citim!

    • Decembrie 18, 2009 la 3:32 am

      mihai, eu credca asa cum e e suficient de bine. stiu ca fiecare vede altfel creatiile altcuiva, si ca intotdeauna le raporteaza ori la cele proprii, ori la anumite standarde impamantenite in literatura. cred ca si daca spun ca scrii poeme extrem de lungi, care te pierd dupa 10 strofe te vei ataca imediat. adevarul e ca cititorii sunt ei cei care aleg. noi ca autori doar propunem.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

