yamaha

tastatura 88 taste clasate ciocan de acţiune cu răspuns tactil 503 sunete 4 voci vii 5 voci Cool 8 voci dulce lichid 160 stiluri

în clipa asta ai putea să te masturbezi nimeni nu te aude paturile sînt negre și goale

crucea e neagră și goală

ții sunetele deasupra ta o echipă de muncitori goi acționînd instrumente de percuție lovesc o țeavă lungă de lumină oțelită

intră în piept împreună cu zgomotul durerea rămîne nu e doar un curcubeu în nuanțe de gri

atingeri care se preling ca mierea ton semiton o vioară taie liniștea taie venele sîngele superglue unește sunetele

translația unui punct pe o dreaptă

test for echo

claustrofonie

degetele sînt lipite de taste degete lipite de omoplați sînt singur în îmbrățișare

unic locuitor al statelor unite ale sîngelui

claustrofobie

64 note polifonie 29 tipuri de reverb 24 tipuri de cor 26 tipuri de armonie sau 26 ori 26 specii de fluturi îmi înfig cuțitul în stomac

aerul freamătă se închide la culoare devine tot mai dens (diverse voci)

atmosfera e cola multă cola dulce acidă mă pierd aerul e o plasă de fluturi și îmi înfig cuțitul în stomac

nu ajung la tine

182 tipuri DSP maestru presetate EQ mă excit cînd mă gîndesc la sinucidere *dual şi funcţia Split

ardei iute în inimă

dans intern al limbilor focuri sub coaste remember iadul sau raiul o risipă de spațiu a unor zei acționează 6-recorder de cale în baza de date expandabil de muzică

afişare grafice (scor & versuri) lumînări cu flacăra în jos trandafiri negri reverb mulți foarte mulți trandafiri negri

chipurile tot mai albe reverb ceva zboară înlăutrul lor și se izbește bezmetic de pereți cum într-un gob de sticlă strălucitor agonie sau extaz o risipă de sentimente

lumina se răcește flashuri umbre din nou curcubeu de gri proiectat pe retină pielea se lipește cu petale negre funingine și cenușă

ninge întunecat

frigul pătrunde ca într-o biserică uriașă de piatră cu geamurile sparte cu turla ca un tub de orgă la care vîntul încearcă o gamă joasă

pitch îndoiţi de roţi, sînt tunelul groazei un rollercoaster morbid ești în sîngele meu și ți-e frică ți-e frică îți pierzi o mînă jumătate de față

dispozitiv USB & conexiuni gazdă / Uneori Sînt Bolnav

și mă prăbușesc în sîngele meu roșu Ferrari / United States of Blood / efect distors pedala apăsată la maxim

parapetul zdrobit zborul fluturii neputincioși care nu pot să ne susțină viața sau moartea o risipă de posibilități

ieşire căşti / line-out (stereo Jack). Opţional LP7 pedală de bord disponibilă include alimentarea cu energie electrică

pedala sustain / vom sta drepți talpă în talpă accelerăm viața linia dreaptă pe monitor ne străbate capul sternul călcîiele

un tub de seringă golește conținutul meu în pămînt

korg yamaha emulator sîntem doar instrumente

bass reflex îmi ascult iubita îi duc inima la ureche se aude liniștea ca într-o scoică în care a înghețat marea

umbra unei mîngîieri peste trup nici o atingere doar bass îmi plesnesc coardele venă cu venă

mă excit cînd trăiesc în avans

ajung din urmă depășesc moartea totul se învîrte galaxiile planetele atomii

viitorul se învîrte în sens opus ne rotim cu toții ne scurgem într-o chiuvetă uriașă

inima mea cade în inima ta

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

