Prima pagină > Uncategorized > romînia über alles

romînia über alles

trei culori cunosc pe lume
minciuna laba și prostituția
pizdă mirositoare
tîmpenie orbitoare
atac violet

romînia über alles
romînia über alles

deșteaptă-tă prostule
ha, chiar mai crezi
în ceasul deșteptător
gură împuțită
spermat în orbită
asta-i pulitică
futai violent

romînia über alles
romînia über alles

futut în cuget și-n simțiri
mă doare-n cur de țară
mă piș pe ele amintiri
cînd dincolo e vară

romînia o arde-n italia
c-acolo este țara mea
și neamul meu cel romînesc
ne-o tragem prin spania
înghițim în portugalia
da-da, acolo eu orgasm aș vrea
să mor în germania

romînia über alles
romînia über alles

c-acolo este greața mea
și-n neamul meu cel romînesc
să-mi bag adînc pula aș vrea
poporul să îl mîntuiesc
să plec în canaria
că știu, da știu
c-o muie nu se
face primăvară
nici cu două
să mă lingi pe ouă
trei culori cunosc pe lume
ura
pula
și perfect ura

romînia mea la cur o ia
în anglia
de la moși, în parcul hyde
să v-o trag și eu, cocoloș
sunt jekill de romînia
sunt spintecătorul
de romînia
fute-m-aș

romînia über alles
über alles romînia

țara mea de ducă
țara mea de dor
țara mea de ură
țara-n care vor
muit c-o minciună
să-nghit și să mor

über alles romînia
romînia über alles

a fi sau a nu fi romîn
asta-i răspunsul
pizdă mirositoare
prostie orbitoare
pe străzi

über alles romînia

țara mea de vomă
țară de viol
țara mea de comă
te fut în curu gol

romînia über alles
über alles
romînia

  1. Februarie 11, 2010 la 11:17 pm

    De ce, Leonard?

  2. Februarie 12, 2010 la 2:57 am

    de ce nu?

  3. Februarie 13, 2010 la 9:35 pm

    omu asta i de un patriotism mascat cum numai pe vremuri…

  4. Februarie 15, 2010 la 3:45 pm

    eu zic ca acest text radical ar merge pentru o melodie hip hop. sau ma rog, pentru o formatie rock 🙂 ar fi destul de super

  5. Roxana_Baltaru
    Februarie 15, 2010 la 7:51 pm

    Nu. Si nu ma refer la idee (oricum dispunem de maxima libertate in literatura) cat la text in sine. Cred ca in multe locuri trivia nu are nicio valenta, apare pur si simplu ca un ”tourette” in poezie si atat. Inteleg ca e o realitate (desi nu in totalitate, sa stii) dar modul in care ai scris-o este pur si simplu slab calitativ.
    Cu respect pt alte poezii, you know,
    Rox:)

    P.S:

    Felix, folosesti mereu cliseu asta cand comentezi o astfel de poezie?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

