Prima pagină > Poezie > adînc, tot mai adînc

adînc, tot mai adînc

sîngerez
ceva sau cineva se decupează în mine
e întuneric, frig și un lichid mă învelește ca o pătură a morții
sîngerez și ceva îmi spune că și buzele-i
sînt pline de sînge

cînd s-a băgat în pat îmi doream totul, miros absolut
de transpirație, de piele
miros de dragoste, de spermă, de sînge menstrual
miros de interior de femeie
o căldură care să mă învăluie plăcut, o mînă pe piept
apoi un obraz în care să simt fierbințeală de cană cu ceai
să-mi urce în el, încet, din pelvis pînă sub pleoapă
bătăile inimii, să-mi coboare apoi zvîcnirile din frunte
să mă cuprindă acele frisoane de trup îngropat sub zăpadă
să văd roșu apoi negru, să-mi curgă sînge
tot mai negru și mai rece pe frunte

dar nimic, stau nemișcat și e liniște
nu se aude nici măcar pulsul
e întinsă pe cearșaf are pieptul gol
sînii cresc în aer ca două pîini
și nu mai simt nimic, nimic – e mult prea multă liniște
ca într-un acvariu în care apa s-a făcut sticlă
aș vrea să-i simt mîinile buzele firele de păr cum gîdilă
aș vrea să-i simt patima ura minciuna –
dar nu e nimic, nu se petrece nimic din toate astea

și atunci – vreau să ia lama
să mă taie pe piept, să mă taie adînc
pînă curge din mine ceva greu și fierbinte
să simt tăișul ca o mîngîiere iar ea –
ea să-mi lingă sîngele în loc de iubire sau altceva

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

