Prima pagină > Poezie > ultravulgar

ultravulgar

am început să albesc în interior. prin pori ejaculez spumă de lapte din care femeile își dau pe față
dimineața.
mi-a zis că se va întoarce dar nu mai fut. pur și simplu țin o bucată de carne între noi
și ascult un început de putreziciune. o simfonie de cîrtițe.
probabil trăiesc prea decadent și nu mă aplec după biserici. mă scufund tot mai des în pămînt fum punk și bere.

în aer sînt bacili și foame, dar nu pot respira carnea celor pe stradă. nu mai am încredere în orașul acesta de oameni-infirmier.
am degetele hipertrofiate, vreau doar să ating. în urma lor operații de apendicită infectate.
unii se fut în ele.

dezacorduri mult prea întinse peste degete. mi-ar trebui branhii pentru ploi sau șampanie.
nu vreau să rănesc. propovăduiesc înțelepciunea îmbrățișatului de perne. hai să salvăm pisoii lui sociu de la înec. hai să murim în locul lor.
hai să ne futem în locul lui dan, să pot să mă iert, să pot să te uit. epilează-ți pizda, cili vibratili care nu mă trag către stomac. suge-mă, simplă considerație mandibulară.
uite, ditamai pula.

o prejudecată vulgară cînd taci. dacă ești cutremur de pămînt, sînt electrolit de efracție. carnea mea este un șnițel bătrîn peste vînătăile tale. peste ochi, alunecări de teren. așa văd lumea, o furtună în care lucrurile se dărîmă.
nu-mi pasă de găurile de vierme. cu o pizdă nu se face primăvară, cu un poet nu se face poezie, cu o pulă nu se face poștă.

fiecare gînd al meu are coaiele în lacrimi. sînt degeneros baby. deschide-mă ca pe o conservă de roșii întregi, pune-mă pe piept. freacă-mă. deschide-mă.
sînt poarta spre iad.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

