Prima pagină > arts&roll, Poezie > am visat că mîngîiam o pasăre și am atins cerul

am visat că mîngîiam o pasăre și am atins cerul

își poartă inima în loc de sex. cînd facem dragoste e ca o ploaie cu
petale de trandafir.
își poartă inima în loc de sex și apoi sîngerează pe dinăutru. cu ochii
larg deschiși, fără nici o umbră de durere. tot opiul din lume nu valorează
cît macii de pe mormintele săpate în vene.
și în loc de vise, visez viețile sfinților în trupul condamnaților la moarte
și mi-e teamă, de aceea îmi cuprinde capul între palme și mă alăptează ca pe un copil
cu visele ei.
îmi spune că își poartă inima în loc de sex și vrea să-mi plătească păcatele.
dar nu voi ști niciodată cîte suflete a curățat astfel, cîți bărbați a trimis în rai,
cîte femei. fiindcă își poartă inima în loc de sex
cînd o atingi și cînd o săruți e vie
ca inima unei fetițe salvate prin minune cu un transplant.
da, tocmai pentru că își poartă inima în loc de sex, iubirea pare prea puțin.
însă doresc acest infinit mic, unde sînt toate ca în vîrful unui creion,
un ac sau o atingere de pictor pe boltă.
își poartă inima în loc de sex dar nu seamănă cu vreo biserică. e numai diferit
de a spune că dragostea este momentul
în care apa urcă din ochii gata să se usuce în alți ochi, mișcarea din nemișcat.
așa am căldură pentru ziua de azi și înfloresc deodată toate florile
și miroase a toată culoarea și plouă. primesc îmbrățișările dorite și dorm,
iar ea în sfîrșit
zboară.
tocmai pentru că își poartă inima în loc de sex
și în piept poartă inima mea.
  1. alex
    Martie 23, 2010 la 10:06 pm

    salut, am ajuns aici de pe verze, si chiar imi place cum scrii. pacat ca nu sunt prea multi oameni care sa-ti citeasca randurile, dar sunt sigur ca eu am sa mai stau putin pe aici. Keep up the good work (mi-a placut in special seria interzis, v!ol, st!gma)

  2. Aprilie 13, 2010 la 8:14 pm

    scuze pt raspunsul tarziu, multumesc mult pentru sustinere si sper sa-ti placa mult ce vei citi pe aici!

  3. Octombrie 18, 2011 la 5:04 am

    e superba poezia, frumos si sincer spus intr-o metafora a realului! Felicitari!

  4. Octombrie 18, 2011 la 5:07 am

    multumesc!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

