Prima pagină > arts&roll, Poezie > bec/tusin

bec/tusin

”born in lust, come to dust. born in sin, come on in” – S. King

era un tip care putea fi oricine. avea aură de sfînt sau așa ceva.
s-a așezat la masa mea, mirosea a lume iar în ochii lui se vedea un capăt.
m-a întrebat dacă aș fi dispus fără vreun motiv anume să mor în locul lui.
i-am zis ești nebun omule, chestia asta n-are nici o relevanță biblică și
în plus, abia am bani de-o vodcă. atunci a plecat. am simțit cum
tot aerul pleacă odată cu el și parcă mi-a zis că o să moară el
în locul meu. mințile-mi zburau jos, ca păsările cînd plouă.

e o tîmpenie, mă gîndeam după ce mi-am terminat paharul,
eu n-aș muri nici măcar în locul meu. în locul aerului care s-a dus
cu el, a venit altul. în locul meu s-a așezat altcineva și chiar dacă
îmi întîlnesc sărutul cu al ei pe obrazul copilului, asta nu e dragoste.
nu, chiar dacă ne tragem pe nas liniile din palme, chiar dacă
ne-am futut bine, sunt faruri în lumina cărora noaptea nu e un
praf alb de cocaină. doar lumina ce cheamă corăbiile în port. și ele vin.

fiecare avem un prieten care moare într-o zi, dar cîți alții nu mor?
poate chiar în locul nostru. dragoste e atunci cînd ții un bec aprins tot timpul.
și din nou ești acul, lumea e vena. pastile de tusin, vodcă pe săturate.
seara, cînd se aude sirena în port, toți pescărușii se pierd în cer,
raza farului acoperită de umbrele lor. ești singur împotriva valurilor, împotriva
întunericului. nimeni pe mal să fluture o batistă neagră, și nici o mamă
care să pună biberon negru sticlei cu lapte.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

