Prima pagină > Poezie > †ristan

†ristan

sunt singur
în acest bunker care nu există
nu are nimic nici măcar pereți
ca promisiunea unei injecții
care te va face bine
nici propria mea viață nu e cu mine
vine doar din cînd în cînd
se strecoară în vîrful picioarelor
ca o mamă
ce se-asigură că e totul în regulă

lucrurile nu mai seamănă cu ele însele
fiecare poate fi orice-și dorește
lumea e apă curgătoare din pereți
iar podeaua se umflă ca o pîine
mă ridică în ceruri
sunt împotriva zborului
aș putea trece pe lîngă lucruri importante
cum sunt viața și moartea
doi gemeni identici pe care nu-i deosebești
știi doar că unul zîmbește mai des

îmi tatuez o inimă pe piept
și o cruce pe umăr
să nu mai fiu singur
mă simt ca un tanc nemțesc
pierdut în sahara
care reușește într-un final
să găsească lumea
și vrea să o cucerească
doar el

războiul s-a sfîrșit așa
cum se sfîrșesc toate războaiele
rămîi cu tine însuți nici măcar durerea
nu te mai recunoaște
camarazii au plecat unde le-a fost scris
ai doar cîteva plăcuțe niște scrisori
și nu știi ce să faci lumea s-a schimbat
nici o adresă nu mai e la locul ei
în mijlocul orașului mă simt pierdut
ca pe-o planetă străină

să nu ne facem griji
există detergenți
care scot 99 de pete
am fost 101 dalmațieni
învățam lătratul la lună
acum suntem doi
împărțim nopțile egal
tu stelele din care
doar lumina a mai rămas
eu pe cele din care
doar amintirea

parcă și cu soarele s-a întîmplat ceva
e mai trist și mai împovărat de griji
și umbrele se micșorează
din mine cuge o pată neagră pe asfalt
tot mai mică și mai firavă
seamănă cu tine sau cu gaura unei chei
sub ea se află camera secretelor
unde așteaptă să fie topită o îmbrățișare
mă învîrt în jurul axei cu mîinile întinse
cîndva o să descui

s-a dus teama de singurătate
din mine crește un stadion
și inima cît o minge de rugby
în finala turneului mondial
jucătorii o țin strîns la piept
pasează de la unul la altul
la transformarea eseului
o lovitură atît de puternică
pierde mingea
în singurătatea lui dumnezeu

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

