Prima pagină > Poezie > white amputee toilet love

white amputee toilet love

vreau să-ți tund părul pubian
într-o țigară
să fumez așa cum aș fuma dragostea
vreau să-ți fumez genele sprîncenele unghiile
cum aș fuma fantezia risipa și ura
să-ți răzui călcîiele
să le trag pe nas
așa cum l-aș trage în piept pe cel mai puțin iubit
dintre pămînteni
cel care și-ar pune un cercel de la tine
pe scrot
care ți-ar linge balele dimineața
să-i fie rău rău rău
să se gîndească la tine
tot timpul să mă gîndesc la tine
și să nu uit niciodată că dragostea gîlgîie
ca sîngele dintr-o rană în gît

ce rău mi-a fost că era atît de bine
încît acum am devenit autist
și-mi vine să-ți pun un capac de wc pe cap
și să mi-o frec de tine
pînă fac icter

vreau să-ți sărut inima și să mă otrăvesc
vreau să-ți sărut ficatul și să mă otrăvesc
vreau să-ți sărut interiorul coapselor și să mă otrăvesc
vreau să-ți sărut vaginul
ovarele
copiii nenăscuți și să mă otrăvesc
vreau să-ți omor cîinele
care-mi cară sîngele în puricii din blană

vreau să-mi sfîșii pielea cu ghearele ca un gard de sîrmă ghimpată
în cea mai colosală evadare
vreau să fiu împușcat de mii de ori să încerci să-mi astupi găurile
cu mîinile cu picioarele cu gura
vreau să-mi taie picioarele
să nu te pot urma

să nu te pot ajunge
să nu pot fugi de durere
vreau să-ți fierb hainele cearșafurile chiloții
ca și cum aș face un ceai din tine
din zeama dragostei noastre din zeama iubiților tăi
vreau să-mi uit palmele în tine
și cioatele mîinilor să mi le înfig în ochi
cît de rău poate să fie
cît de rău
îți voi bea sîngele cu paiul
îți voi face inima piesă de insectar

nebună nebună nebună și dragostea înseamnă și mai mult
amintirea mi se trîntește ca o ușă în față
de cîte ori gust carne mă gîndesc la tine
de cîte ori simt carne mă gîndesc la tine

de cîte ori văd sînge
de cîte ori văd un animal cu mațele împrăștiate pe șosea
mă gîndesc la tine
de cîte ori tai o găină
mă gîndesc la tine
de cîte ori văd un mort
mă gîndesc la tine

și în fiecare dimineață cînd răsare soarele
rămîn încremenit ca un iepure prins
în faza mare a farului
de la mașină

  1. Anonim
    Mai 13, 2010 la 9:29 pm

    ce-mi place! 🙂

  2. andra
    Mai 13, 2010 la 9:30 pm

    eu eram :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

