Prima pagină > arts&roll, Poezie > o slobozire cu ură

o slobozire cu ură

îmi bubuie capul de foame
gîndurile se sfîrtecă unele pe altele
un canibalism mizerabil
în capul meu

îmi bubuie pieptul
nervii mei au și ei o foame de răzbunare
parcă inima ar da să iasă afară
ca un pumn cu arc
dintr-o cutie

sau un alien cu față de președinte
îmi bubuie ochii
ca o mașină de gheață uitată în priză
în care cuburile explodează

îmi bubuie creierul a măcel
gîndul de revoltă tîrît de gînduri promisiuni
la zid
zdrobit de gînduri tun
și mîncat de gînduri cîini

iar gîndurile imperatoare privesc în mintea mea
cum se rup cum se devorează
micile mele povești
ca într-o scenă cu gladiatori

îmi bubuie pula pe unde mîncați voi împărțitori ai foamei
pentru m-ați adus în starea în care stomacul roade
nepăsare și pumni
îmi bubuie fără teamă

cel mai puternic gînd va învinge

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

