Prima pagină > Poezie > îmi place femeia cu sîni de leoaică

îmi place femeia cu sîni de leoaică

îmi place femeia cu sîni de leoaică
greu de atins dar
îndestulători pentru toate stările mele
cu răsuflarea ei îmi sparge pe rînd
toate geamurile și toate ușile
ca să mă strîngă la piept și să-mi spună
acel noapte bună care stinge stele

îmi place femeia ce mi-aduce în fiecare zi
o bucată de carne crudă
care mi-amintește de toate iubitele
și mă îndestulează 
cu sînii ei ca o crîșmă sînt mereu beat
tot mai beat
și îmi place femeia
cu palme de gropar
care ascunde tristețile laolaltă cu stîrvurile
să le găsim întregi altădată

îmi place femeia care poartă chip de uitare
pe care nu mi-o aduc aminte diminețile și lîngă mine
e întotdeauna un trup de îmblînzit
are picioare de ecler și inimă în viță
sau n-are nimic special dar nu pot trăi în afara sîngelui
care-i pică din buză cînd mă privește
îmi place femeia
alături de care nu-mi pasă
dacă lumea oamenii mai sînt acolo cînd deschid ferestrele
așa fără nici un motiv

  1. andra
    Iunie 7, 2010 la 11:01 pm

    10 🙂

  2. Iunie 7, 2010 la 11:02 pm

    merci!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

