Prima pagină > Poezie > masca de gaze e tot o mască

masca de gaze e tot o mască

senzația pe care mi-o provoacă faptul
că ești într-o stare aproape de comă la spital
sedat și umflat de medicamente, fără a fi conștient
de ce ți se-ntîmplă, fără puterea de a clipi măcar

îmi dă o putere nebănuită și vreau să merg la curve
să trăiesc plăcerea nebună a momentului în care mă descalț
iar tălpile goale defibrilează strada pe care stau atîtea femei
cu miros de dogoare topită în piele

și în timp ce asfaltul vibrează și urcă în mine ca fumul de bitum
trecut prin frunză de coca și rom
noaptea își găsește omul care nu pune capul pe un singur preț
pentru că e gata de sex și în giulgiu și în crematoriu

aș putea împrăștia pămîntul de pe mormintele sfinților
să-i fie moale femeii atunci cînd mă pregătesc
să-i zbor mințile cu electrozii la maxim __ iar bătăile inimii
se vor scurge acolo unde se întîlnesc adevărații bărbați

din ea va coborî întotdeauna un domn care întinde mîna
și mănușa lui albă e cea mai cinstită provocare
de-aia îmi vine să dezvirginez orice fecioară
pentru că satisfacția asta o plătește orice mamă

va sta în toate pozițiile doar pentru o minune
și minunea aceasta este clipa în care pierd contactul cu lumea
cu tine cu dumnezeu
iar femeia mi-o pun ca pe-o mască de gaze

dumnezeu pute___vreau să miros a labii și transpirație
să privesc în ochii ei fără să mă tîrguiesc, să fiu doar mulțumit
că în spital se visează, se moare în timp ce-mi dai drumul
și e mai ușor în felul acesta

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

