Prima pagină > Uncategorized > Poem pentru corpul tău

Poem pentru corpul tău

fiindcă inimile sunt incapabile să transmită loviturile
prin aer. Din piept delimitează tăceri care vorbesc singure
la fel cuvintele. Poate doar pauzele dintre ele

sunt importante

la fel și ochii. Lipiți de corpul tău, de sînii ca doi porumbei decapitați
Din care viață. sau moarte. sau ceva mai important decît ele
Se scurge în priviri

și mi-e teamă

aș vrea să lovesc în tine, să mă lovesc în interiorul tău de organe
la fel ca inima incapabilă de cuvinte. să fiu ca o rană pe care o vindeci
cînd te pătrund să pot spune. Corpul tău

e o cazma care sapă
și am nevoie să mă ascund. Am în palme șoldurile cărnoase și le izbesc
și mi-e teamă

că voi lovi pînă ating pămîntul și petrolul va țîșni din tine. Un jet puternic
continuu, va înnegri răsăritul
și pe noi. Atunci cu pleoapele strînse pînă la sînge,

te voi ține în mine.

Corpul tău
un pumn pe care îl primesc în față. Fără cuvinte, fără inimă.
Doar stoluri interminabile de porumbei decapitați care vor cădea

Dintr-o dată

  1. andra
    Iulie 8, 2010 la 1:48 am

    doamne cum e asta.. 🙂

  2. frank
    Iulie 10, 2010 la 10:02 pm

    am inteles ca se tine un cenaclu in fostul backstage – cand, la ce ora?

  3. Iulie 11, 2010 la 3:18 pm

    Ţi-am citit poemele şi dorim să te alături reţelei „Amprente Literare”.

    Te rog să trimiţi adresa de mail la geaninalisandru@gmail.com pentru a putea să-ţi lansăm invitaţia.

    Cu preţuire,
    Geanina şi Cristian Lisandru

  4. Maria
    Iulie 13, 2010 la 6:34 pm

    as vrea sa iti las un comentariu. am avut dorinta asta de multe ori, insa nu stiu ce ti-as putea scrie eu.
    mai citesc poezie, insa pe langa ceea ce se intalneste pe la noi, stilul tau ma scoate din lancezeala.
    iti multumesc!

  5. Iulie 14, 2010 la 1:08 pm

    si eu iti multumesc ca ma citesti, si te inteleg perfect cand spui ca-ti e greu sa faci comentarii. un mic semn cum a fost acesta mi-e suficient, cu drag, leo.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

