Prima pagină > arts&roll, Poezie > out of blue

out of blue

Mă simţeam tot mai fără putere, şi de acolo de jos venea ceva
un soi de cascadă care se vărsa în creier. Nu ştiu ce, nu ştiu cum,
dar parcă ascultînd o comandă ascunsă, scîrba mea
a dispărut. Şi culmea, m-am trezit participînd şi eu la sărutul ăsta,
cu toate că nu ştiam cum se face.

Să fii cuminte, să nu te mişti prea mult, mi-a zis, apoi şi-a văzut
mai departe de mine şi de ale ei. Eram aproape gol, panatalonii alunecaseră
de pe mine, şi după gură, ea îmi luase pe rînd cu asalt gîtul, pieptul,
abdomenul. Furnici mii alergau prin mine, era ca într-o invazie.

Trăgea din mine tot acest amalgam, cu poftă şi încîntare şi mă simţeam gol
ca o membrană de plastic fără carne înăuntru. Continua să-şi mişte buzele,
aveam impresia că îmi dislocă şi creier şi plămîni şi ficat, toate intestinele
mi se vor scurge pe găurica aia mică, aflată cumva dincolo de omuşorul ei.
Tremuram din fiecare celulă şi la un moment dat, slăbit, n-am mai putut
rezista. Am căzut în genunchi şi-am putut exprima primele spaime.
La capătul lor, un sigur cuvînt inteligibil.
Destul.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

