Prima pagină > Poezie > sicrie pe cer

sicrie pe cer

nu ne-a spus nimeni ce se va întîmpla
am pus două perechi de plămîni una peste alta
și chiar dacă ploua cu pămînt
am cîntat cu gurile pline

am trăit fulgerător ca moartea
pentru că n-aveam răgaz să lăsăm nimic între noi
o nepăsare ca praful așezîndu-se lin peste mobile
era lumea împrejur

și am pus fiecare gest în completarea altuia
ca și cum dintr-un pom am fi construit pe rînd
o casă apoi o luntre
și-am văzut lemnul cerului cum putrezește

nu ne-a spus nimeni ce se va întîmpla
cu aerul ieșit pe gurile astupate cu pămînt
dar eu am văzut sicriele în cer
așteptînd

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

