trip

are vaginul strîmt mă lovesc de toți bărbații oare
ce lege a naturii face femeile să fie astfel să simți
că zilele se subțiază cînd o ating să fie ca un trip total
în care printr-un orificiu se deschid toate universurile
posibile și toți oamenii iubesc din generație în generație

și în povestea asta îmi crește un pierce în vîrf
și cînd o pătrund îmi dau seama c-ar putea fi cel mai nou
mod în care poți face o cerere de unire în cele ce sînt
între toate atîtea ratări un mic diamant de pus în inimă

și pielea ei ca o vînătoare într-un trib germanic
sunetul de corn prelins prin toate oasele vestind momentul
și ochii ei spălîndu-mi pielea mici broboane strălucitoare
dansînd pe trupul meu de lup întemeietor de orașe

și-n vaginul ei strîmt înflorește un țipăt urcă pînă-n degete
o durere ca o iubire pe care oamenii o simt numai atunci
cînd mirosul lor învăluie materia din jur și toate imaginile
se strîng în același vis ca și cum ai avea o singură amintire

obsedantul trip prin care dintr-o clipă firul de iarbă
ajunge pădure și răcoarea ei se întinde în nenumărate feluri
în neștiute priviri și o lege ascunsă a naturii face țipătul
să continue în tine ca o fericire care se aude în toate celulele

și-n tripul ăsta am să mă las prins să simt cum sîngele
se subțiază hrănind un alt trup apoi să mai trag un fum
apoi o iau de la capăt fără oprire generație după generație
să simt cum din irișii ei lumea curge în amintirile cerului
și eu înving toți bărbații din lume în vaginul ei strîmt

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. August 10, 2010 la 3:07 pm

Lasă un răspuns

