Prima pagină > Poezie > fabrica de spitale

fabrica de spitale

bezna se fabrică după o nouă metodă atunci cînd iubesc
o femeie
cu picioare de animal
și ea se ghemuiește la pieptul meu doar cît are ochii închiși
atunci urletul negru din mine preface aeru-n păcură
și prin el tai drum
lumea se multiplică precum anii de temniță într-un bordel
iar rînjetul e un șarpe cu clopoței de crăciun
pe care îl vînd orbilor

port capetele tăiate de călău
lumea din față o-ntorc
ca pe-o brazdă adîncă
și la recoltă morții mei iubirile mele sînt mai vii
decît ale altora

indiferența este iubita sîngelui care curge întotdeauna
în aceeași direcție
indiferent dacă stau în cap sau în picioare
și în fiecare dimineață mă trezesc obosit ca arsenicul care-a otrăvit
35 de milioane în Bangladesh

și mă întorc în bezna pe care mi-o fac singur
în loc de noapte
în loc de zi
dragostea mea e un regn vegetal care încearcă de ani
adaptarea în deșert
la fel cum ceea ce simt poate fi spus în puține cuvinte
ca o casă fără ferestre

și-mi vine să vorbesc o limbă neînțeleasă de nimeni
să nu-mi vadă urîțenia
să spun doar că oamenii sînt o fabrică de spitale
nu-și mai aduc aminte de vremurile bune
de iubirea dintîi cînd primii oameni se jucau în goliciune

și oamenii se nasc îngropați
iar lumina ajunge beznă prin ochii unui om
care nu crede că poate deveni o grădină peste pașii iubitei
atunci cînd nisipul se întoarce în sticlă

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

