Prima pagină > Poezie > fabricantul de dimineți

fabricantul de dimineți

cea mai mare plăcere din ultima vreme a fost să rulez
jointuri pe dactilografa de noapte
și să fumez în tăcere lăsînd fumul să spună
tot ce s-a strîns în mine
tăcerile sunt poezii spuse de poeți muți care nu știu să scrie
mă priveam cu ochii celui din oglindă
o grămadă osoasă maculată de carne și nici un gînd
doar o tăcere continuă în care mintea era un submersibil
coborît în groapa marianelor din carnea mea
și de acolo venea o liniște rece îmi ieșea prin piele
o rulam peste pălăria norei
și fumul se așeza în straturi la fel ca pămîntul

uneori fac un răsărit de soare dintr-o batistă albastră
o portocală și un pahar cu apă vărsat la colțuri
și cîteodată se face brusc întuneric fiindcă pierd noțiunea
timpului mă gîndesc că cineva mi-a pus mîna la ochi
ar putea fi chiar dumnezeu dar nu mi-e teamă
mănînc portocala și în mine se face multă lumină
liniștea e atît de adîncă încît se-aude marea
și înot în sunetul ei ca o flacără în noapte și mă gîndesc
fericit ce bine-i să trăiești într-o scoică uriașă
fără să sprijini cerul cu urlete
oricum copilul acela uriaș care-o ține
la ureche nu te aude

alteori rulez jointul peste surîsul ei
îl fumez și devine al meu

  1. Anonim
    August 23, 2010 la 8:50 pm

    „tăcerile sunt poezii spuse de poeți muți care nu știu să scrie”. foarte frumos spus si foarte aproape de adevar.
    sau cand iti tac la ureche un „te iubesc”, imi auzi tacerea? sau ma crezi?

    „pahar cu apa varsat la colturi”… 🙂 imi place! la fel si Dumnezeu care-ti pune mana la ochi… foarte frumos! am gasit un suflet delicat si o minte ascutita.

    • August 23, 2010 la 8:52 pm

      multumesc frumos. te mai astept pe aici, sper ca vei mai gasi si altele pe placul tau!

  2. August 23, 2010 la 8:53 pm

    äää….am uitat sa te felicit! dar o fac acum… 🙂 (aceeasi)

    • August 23, 2010 la 8:55 pm

      cu placere! sa speram ca iti vei face o obisnuinta sa mai treci pe aici!

  3. August 23, 2010 la 8:55 pm

    da, am rasfoit un pic blogul tau. peste tine am dat peste unul dintre site-urile de proza si poezie – reteaua literara sau cititor de proza, nu mai stiu. acolo te citisem prima oara. de atunci imi placuse cum scrii, cum vizualizezi si cum exprimi.

  4. August 23, 2010 la 9:12 pm

    cel mai important lucru e ca ai ajuns aici. keep going!

  5. August 24, 2010 la 8:28 pm

    hi! It´s me again…
    azi am gasit acest comentariu la mine pe blog:
    http://sorina2511.blogspot.com/2010/08/luna-ca-un-ceasornic.html#comments
    ma gandisem si la tine. poate stii deja despre asta, poate nu sau poate nu te intereseaza. ma gandeam sa-ti aduc, totusi, la cunostinta. sper ca nu am gresit cu nimic… 🙂

    o seara frumoasa!

    …si cu aceeasi simpatie,
    sorina

  1. August 23, 2010 la 4:20 pm

Lasă un răspuns

