Prima pagină > arts&roll, Poezie > ffuucck_that_teen_puyssy

ffuucck_that_teen_puyssy

dimineața începe cu un spam și dintr-o dată senzația că trăiesc o zi falsă cu soare fals într-un bloc fals
mi-aprind țigara deschid fereasta dintr-o dată străzile încep chiar din fața blocului
senzația aia crește în mine e atît de mare încît la un moment dat cred că vrea să mă suprime

& privesc lumea printr-o fereastră deschisă cu toată încrederea că moartea poate fi tot o fereastră deschisă
dintr-o dată simt gust de sirop de vișine se propagă infinit în mine apoi pe străzi pe cerul întins peste blocuri
lumea capătă gust dulce acrișor văd o pereche de delfini albi înotînd în aerul duce acrișor

& mă îndoiesc de ființa mea fiindcă mi-e mai la-ndemînă decît să-l acuz pe dumnezeu
că îmi trimite dimineți spam iar eu însumi aș putea fi un mesaj trimis oamenilor în junk mail
apoi am brusc o senzație de bine și sunt sigur că în toate benzinăriile mașinile sunt alimentate
cu lapte că lumea își zîmbeșe în vitrine iar toate femeile au buzele rupte din cel mai dulce vișin

& lumea se uită în mine prin fereastra deschisă și mă gîndesc că așa a fost de la început
cînd omul privește în infinit și infinitul privește în om

  1. Septembrie 16, 2010 la 11:22 pm

    Se pare ca azi a fost penru mai multi o zi de reflectii. O fi fost ceva in aer…? 🙂 The All-mighty God?

  2. Septembrie 17, 2010 la 2:50 pm

    Inceteaza sa fumezi toate substantele chimice din debara fah.

  3. arimla
    Septembrie 17, 2010 la 8:08 pm

    „omul privește în infinit și infinitul privește în om” – noi unde vrem sa privim? in noi, in omul din noi, in, de fapt – infinitul nostru?

  4. Septembrie 17, 2010 la 8:25 pm

    eu ma bucur ca fiecare are cate ceva de spus, sper si de retinut.
    sorina, tu esti de fiecare data, reflectiile sunt si ele o forma de liniste.
    diable, tu nu o mai suge aiurea si aiuristic. desi esti simpatic.
    almira, cine sunt eu e o intrebare fundamentala, ultima din cele patru ale lui kant. prima este ce este lumea, infinitul daca vrei. de fapt formulate corect, intrebarile sunt – Ce pot sa stiu? Ce trebuie sa fac? La ce pot spera? Ce este omul? – dar observi imediat ce vreau sa spun.

  1. Septembrie 16, 2010 la 8:17 pm

Lasă un răspuns

