Prima pagină > Poezie > porunca

porunca

diavolul ar păli de invidie
dac-ar ști tot ce-aș vrea de la tine
îmi spunea
vreau să-ți port bărbăția medalion pe piept
sau ca toiag
şi ea era atît de candidă
se apăra cu frumuseţea
îi răspundeam că şi picioarele îmi miros a dragoste
și că plătim nepotrivit întreținerea
cît timp dragostea e uzina de putere a oraşului
unde sînt conectaţi toţi
şi toți au aceeași strălucire în ochi
hai să ne debranşăm i-am propus
liberi să facem dragoste în casă aşa cum am face
vodkă în cadă
mi-a zis atunci că vrea o baie fierbinte
să-și aranjeze părul ca într-o comă alcoolică
apoi să ne-o tragem pînă se rușinează
ca maria magdalena
și mă vedeam mergînd pe tavan să-i simt tăria vorbelor
ca un om inversat fugit din moarte către un sîn plin
eram șarpele biblic inventînd primul futai
iar ea era înnebunită să mă strîngă în uter
ca o mamă prea mică
țipa să-mi dau drumul în mațele ei
cum aș necinsti tatăl nostru
și de undeva auzeam o altă femeie
strigîndu-mi să-i lipesc labiile cu o bucată din mine
și apoi o alta cu numele scris din toate literele bibliei
mă dorea în toate propozițiile
așa era ea
irezistibilă bacantă a nașterii și pierii
își lipea obrazul de pieptul meu să asculte păcatul
pe salturile unui melodii transpirate pe trupuri
ca un copil care-și ascultă porunca
  1. Octombrie 5, 2010 la 1:42 pm

    eram șarpele biblic inventînd primul futai –
    țipa să-mi dau drumul în mațele ei
    mă dorea în toate propozițiile
    pe salturile unui melodii transpirate pe trupuri

    versuri de real talent. Bv.

  2. Octombrie 5, 2010 la 3:11 pm

    merci adi, ma bucur de semn.

  1. Septembrie 22, 2010 la 6:13 pm

Lasă un răspuns

