Prima pagină > arts&roll, Poezie > Mai multă serotonină vă rog

Mai multă serotonină vă rog

dacă țara mea ar fi o poezie aș avea un președinte poet
și foamea din țara mea ar fi doar pentru frumos
iar frigul va fi o senzație străină
care va rula ca un film suedez

în țara asta te-aș aștepta seara cu vin de drăgășani
cu piure și grătar
și-am face dragoste cum am scrie imnul de stat pe cearșaf
și ți-ar plăcea și vinul și piureul și grătarul
și ți-ar plăcea țara mea

dacă țara mea ar fi un ocean aș pluti ca o sticlă
cu mesaje de iubire
tu ai fi țărmul pe care aș adormi noaptea
iar ziua aș îndruma peștii în plasele pescarilor
și soarele s-ar privi în fiece picătură de apă
și-ar apune fericit

dar țara mea nu e poezie și nu are președinte poet
nu e nici ocean
țara mea e o tragedie modernă
în care te aștept cu frigul pe buze în fiecare seară
să împărțim dragostea la fel ca pe titanic
eu voi fi leonardo di caprio
eu și alte milioane de leonardo di caprio

țara mea nu e nici măcar o țară
țara mea e o fîntînă cu oameni
din care nu se obosește nimeni să scoată
țara mea e un cimitir al elefanților
în care mergem mult prea devreme

e timpul să ne arătăm fildeșii
e timpul să arătăm oasele morților noștri
e timpul să comandăm
mai multă serotonină, vă rog!

  1. Septembrie 29, 2010 la 7:37 pm

    „E timpul sa comandam…” eu zic ca de aici incepe. Hai sa o creem, mai bine! Asa ar fi drept. De noi depinde. Pasivitatea nu ajuta. Da, acum „e timpul sa ne aratam fildesii”.

    Azi, tara mea e tara picajului liber…

    O seara lina!

  2. Septembrie 29, 2010 la 7:40 pm

    merci de semn, inca o data aproape. din pacate nimeni nu mai crede in nimic, de la atata minciuna.

  3. Octombrie 4, 2010 la 7:42 am

    Hello.
    I am Iranian.
    I am poet.
    please visit my blog and send your comment about my poems.

    http://smh-rahemobham.blogfa.com/

    this is my Yahoo ID:

    rahemobham70@yahoo.com

    your friend
    Seyed Morteza Hamidzadeh

  1. Septembrie 29, 2010 la 4:16 pm
  2. Septembrie 29, 2010 la 11:15 pm

Lasă un răspuns

