Prima pagină > Poezie > viața ca un herpes

viața ca un herpes

am reușit să-mi înșel propria sinceritate
din lipsă de viață
și-am iubit cu nerușinare
gata să umplu crăpăturile din trotuar
cu sînge din talpă în loc de apropiere
pipăi cotoarele cărților din bibliotecă
las liniile din palme să-mi crească în mobilă
îți sărut cearșafurile
cu duioşia îmbrăţişării unui vechi prieten
din singurătate mi-am făcut cea mai complexă și
cea mai împlinită dragoste
și-n același timp urăsc felul în care
mi se duce viața
cum aș sufla pe gură unei pisici moarte

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. Octombrie 13, 2010 la 8:20 pm

Lasă un răspuns

