Prima pagină > Poezie > stockholm syndrome

stockholm syndrome

cînd o văd mă dor sînii ca în adolescență
și sfere concentrice mi se rotesc în pîntece
sub pașii ei trotuarul scapă mici icnete care mi se înfig
în piept ca țeavă în inimă prin care suflă aer rece

și cînd o simțeam cu mîna înfierbîntată sub curea
mi se întăreau sfîrcurile ca în adolescență
și atunci o țineam în mine ca pe ultimul fum
dintr-un joint

mi-a trecut prin diafragmă cu fiecare înghițitură
de aer pe care mi-a dat-o începînd cu primul sărut
și s-a pierdut cu sclipirea de roșu
care izbucnea dintr-o lacrimă

și cînd îmi aduc aminte de ea mă dor sînii a moarte

  1. andra
    Octombrie 25, 2010 la 10:05 pm

    fav :X

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

