Prima pagină > arts&roll, Poezie > ma numesc negru

ma numesc negru

nu e nici roşul sîngelui ce-şi face deltă pe faţa mea
despărţindu-mă protector de lume încălzindu-mă nici
mîngîierea cărămizie a frunzelor pe trotuar un ultim
gest înainte de uitare al copacilor plecaţi la culcare

nu e nici rujul lăsat pe ultima ţigară lăsată să ardă
în scrumieră în timp ce-ţi pudrai faţa la toaletă şi nici
purpura din obrajii mei după două sticle de vin nu
nu te-ai mai întors nu nu e nici măcar stacojiul aprins

al cabernetului din pahare nici al soarelui luminînd
o lume însetată de carnagii nu nu-i nimic de acest fel
şi nici auriul bronzului tău natural nici galbenul aurului
care zace între noi fără importanţă nici măcar negrul

nopţilor de singurătate sau întunecarea din ochi cînd
l-am văzut sărutîndu-te nu nu e nici măcar acel negru
al zidurilor pe care mă preling sau smoala ce-o simt
gîlgîind din plămîni pe buze ca unui muribund nu nu-i

acest negru al nopţilor care răsar numai din mine nici
culoarea pe care ţi-o doresc nu e acest cărbune în care
mă prefac e doar lumina lipsă dintre noi doar costumul
care îmi vine atît de bine ca un bloc de jais peste trup

  1. Noiembrie 26, 2010 la 1:37 am

    …iar intr-o zi ma voi numi spectru de simtire refractata prin prisma suferinteleor si a iubirilor tuturor vremurilor pe care le-am trait… conglomerate de aburi si cenusa, rana si alinare, gheara si suras. un diavol cu aripi de inger.

    un gand bun!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

