Prima pagină > arts&roll, Poezie > mă numesc putrezie

mă numesc putrezie

singurul cu care nu mi-e frică și mă pot juca în apropierea morților
numele meu putrezie numele de om cînd îl pronunț cu putere mi se
descoase pieptul iar din el zboară fluturi de ciment
numele meu ieșit alb din negru la fel cum viața încă mai scormonește

pe sub piele în căutarea unui ascunziș dincoace de locul rece unde
suntem amîndoi goliți ca niște animale împărțim frigul cu ierburile
ca pe un zgomot care se aude tot mai puternic
trăim din mila stejarilor cu onoarea de a închide florile în sticlă

cu roșeața și perfecțiunea rodului cu forța și înfometarea întunericului
viața noastră se descompune în altă parte aici sunt doar mîinile în putrezie
nu se opresc din săpatul în trupuri într-un fel de zbor
înaintăm printre rădăcini dezorientați neștiind în ce parte e cerul

iar în urma noastră rămîn ploi oasele și felul în care am înțeles că
tot ce ține de viață se mută asemenea chiriașului nemulțumit
și putrezim odată cu dragostea într-un mod bijectiv
ceva moare în tine mai întîi apoi continuă în mine fără nici o milă

  1. diana
    Decembrie 4, 2010 la 12:20 am

    mi-a plăcut mult..nu știu cum reușești să păstrezi în toate poeziile tale o tensiune care se transmite într-un fel de magie subjugantă cititorului.ceea ce e minunat.ceea ce te face să zici „am simțit și eu ceva la fel”.imagini puternice,sugestive:”mi se
    descoase pieptul iar din el zboară fluturi de ciment”,”numele meu ieșit alb din negru” „suntem amîndoi goliți ca niște animale împărțim frigul cu ierburile
    ca pe un zgomot care se aude tot mai puternic
    trăim din mila stejarilor cu onoarea de a închide florile în sticlă”
    baftă & inspirație în continuare

  1. Noiembrie 28, 2010 la 11:06 pm

Lasă un răspuns

