Prima pagină > arts&roll, Proză > Interviu cu Leonard Ancuța, autorul romanului !NFERNUL

Interviu cu Leonard Ancuța, autorul romanului !NFERNUL

!NFERNUL nu e pură ficţiune: el prelungeşte în imaginar întâmplări reale, cel mai adesea şocante şi abominabile, petrecute în locuri şi timpuri diferite. „O poezie neagră, o poezie dură, o poezie de granit” le leagă şi le survolează, oferindu-le consistenţă şi justificare literară. – Ioan Es. Pop

Nu știu cât e sau nu e de gotic romanul lui Leonard Ancuța, !nfernul, apărut de curând la editura Tracus Arte. Dar nu cred că asta contează, sunt destule lucruri care îți pot atrage atenția legat de acest titlu și nu țin de niciun gen. Cel mai interesant mi s-a părut mie că este cel mai puternic drog din lume: autosuficiența (Lumin). Și el se manifestă în feluri cu totul și cu totul diferite în cele două personaje principale din carte. (Andrei Ruse, Boomlit.com) – http://boomlit.com/interviu-cu-leonard-ancuta/

  1. Decembrie 14, 2010 la 11:28 pm

    Well done, Leo🙂 Si la cat mai multe interviuri🙂
    Eu citesc Control, Infernul e pentru pretenu’ tau😀

  2. Decembrie 14, 2010 la 11:30 pm

    ambele merita citite, multumesc de sustinere!

    • Decembrie 14, 2010 la 11:38 pm

      Pai ai zis ca primul e pentru fete sensibile😀

      Oricum, o sa le citesc pe amandoua.🙂

  3. Lolli
    Decembrie 15, 2010 la 7:47 am

    felicitari

  4. Lolli
    Decembrie 15, 2010 la 7:50 am

    auzi?Doamne ,eu nu ma pot abtine…
    da’ unde ai sustinut interviul?acolo unde ti-ai dat doctoratele?:D

    • Lolli
      Decembrie 15, 2010 la 7:55 am

      Lolli :auzi?Doamne ,eu nu ma pot abtine…da’ unde ai sustinut interviul?acolo unde ti-ai dat doctoratele?:D

      Am revenit sa te rog ceva…
      Sa lasi ganurile acasa vineri seara…:D

  5. Decembrie 15, 2010 la 1:42 pm

    evident ca da, ma refer la locul actiunii. nu stiu de gun-uri, dar cu siguranta voi aduce niste carti.

  6. Lolli
    Decembrie 15, 2010 la 6:52 pm

    ok. m-am linistit😀 sper ca le aduci sa le faci cadou de Mos😀

  7. Decembrie 15, 2010 la 8:07 pm

    eh, asta nu se poate… vi le faceti voi cadou sau rugati iubitii vostri!!!

  8. Lolli
    Decembrie 15, 2010 la 11:23 pm

    era o gluma …credeam ca te-ai obisnuit cu nesaratele mele:D

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

