Prima pagină > arts&roll, Poezie > voi ucide cîndva

voi ucide cîndva

l-am împușcat pe pianist, în fruntea nopții am făcut-o pentru că mă gîndeam la sentimente, cît de puține și neclare sunt zilele acestea și nimeni nu pare afectat
mă simt nesigur cînd mintea mi-e tulbure cînd am uitat unde mi-am pus bricheta și țigările unde mi-am lăsat viața de mă simt ca o pasăre care nu mai știe drumul înapoi către cuib.
sunt nopți cărora le călăresc armăsarii de antracit, îmi înfig mîinile în carnea lor parcă ar fi o pensulă și dau un surplus de surîs giocondei, ironic sau nu, cum le aud copitele nervoase
izbind prispa, știu că or să-mi dărîme așezămîntul acesta la fel ca acele zile care i-ar dărîma pînă și unui yoghin poziția de lotus
oricît de adînc aș băga mîna în rîu nu e nimeni acolo deși noaptea am impresia că văd fascicule de lumină izbucnind pe gura fîntînilor, golindu-se în cer; oricît aș respira prin pansamente cețurile plutind peste cîmpuri dimineața,
sub piele sunt același om care simte nevoia să ucidă pe cineva ca să-i simtă singurătatea cea mai tainică și mai pătrunzătoare
în ochii închiși pregătiți să viseze la sfîrșitul facerii nu-s decît două palme și o bucată de pămînt. un țipăt de pasăre rătăcindu-și cuibul de teama înstrăinării și un om cu un tub de plastic în venă
cu celălalt capăt în noapte pregătit de transplant, ironic sau nu, pianistul n-a murit, cîntecul lui sună ca sîngele picurînd sub streșini de parcă a început să plouă cu oameni.

  1. Lolli
    Decembrie 18, 2010 la 1:34 pm

    te citesc…..

  1. Decembrie 16, 2010 la 6:06 pm

Lasă un răspuns

