Prima pagină > arts&roll, Poezie > cimitirul de violoncele

cimitirul de violoncele

mi-ai spus ‘ești singurul mascul de care mă tem’
și m-am văzut ca un armăsar mai mult mort decît viu
înconjurat de o haită de cîini
ținuți la distanță cu lovituri de copită
mi-ai spus că-ți plac femeile dar nu asta-ți dorești
eu ziceam ai dat cu tîmpla de ceva
vedeam calul ridicîndu-se
picioarele zdrelite îi tremurau
cîinii îl priveau înfricoșați dar nu băteau în retragere

ai recunoscut că vrei să mă vezi să te pierzi în fața mea
iar calul ridicat în două picioare se pregătea să-l lovească
pe șeful haitei apoi să alerge nestingherit pe cîmpie
mai mult viu decît mort sau
mai mult mort decît viu
nu știu

mă gîndeam cum să te oglindesc în mine
fără vlagă o cîrpă care nu face față sîngelui
să te accept ca pe-o femeie întreagă dincolo de rană
ascultînd muzica unui violoncel din care se aude
un muribund în timp ce calul aleargă pînă face spume
pînă se face noapte aleargă
alături de un tren cu vagoane de clasa 1
trenul cară lumina, el cară întunericul

s-ar putea să nu fiu cel mai puternic s-ar putea
să fiu doar o ușă către un univers paralel
nu o navetă de salvare cu care să fugi de sfîrșitul lumii
iarba creștea din ce în ce mai mare și calul se vedea
tot mai puțin iar fuga lui era acum un mers la pas
în ochii lui încăpea lumea cu tot cu orașul meu
cu orașul tău și cu o cutie de violoncel în care
te-aș putea înmormînta la un moment dat sătul
să port în spate un călăreț fără cap

sau vom fi o poveste în care copacii pădurii
își înnoadă ramurile deasupa calului și călărețului
în urma lor curge jumătate sînge jumătate dragoste
și noaptea se lasă peste ei ca o greutate ce n-o mai pot duce
o lasă în urmă sau o tîrăsc ca pe-un cîine înfometat
nu mai știu, doar mîinile tale încolăcite de gîtul meu
ținîndu-mă strîns ca să nu mă pierzi
într-un galop nebun pe muzica dintr-o mie de violoncele
în care sunt închise femei care nasc

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. Decembrie 23, 2010 la 1:04 am

Lasă un răspuns

