Prima pagină > arts&roll, Poezie > ‘zgura mă-tii

‘zgura mă-tii

țin paharul spre bec pînă se umple și beau. fericirea
e un perete gol dat cu var galben pe care scrii ce vrei
apoi te freci de el pînă se ia tot pe tine începi să rîzi
că ești așa colorat ba chiar ai vrea să ieși să le-arăți
celorlalți. afară plouă ca dintr-un coș de fabrică

și gîndești că tristețea și singurătatea sunt nemernicia
acestui cer neprietenos căruia prea puțin îi pasă că ai
toate lucrurile frumoase pe haine. doar un metru să faci
și picături costumate în ciori se năpustesc să ciugulească
pînă și ultima pată de var galben. cînd nu plouă

ești pe stradă te freci de mirosuri de ceilalți nu rămîne
nimic din tine ăsta e începutul morții și e ireversibil
nimic nu-l mai oprește nici măcar un șampon revitalift
cînd te clătești îți cade tot părul. cînd plouă

vine o teamă ca pentru plicul în care trimiți o scrisoare
de dragoste stai la geam și privești cum copacii se strîng
sub picăturile grele de zgură și visezi o amenințare:
fără dragoste fără rost în univers cînd ești singur

iar ploaia dă ture în jurul blocului asemenea unui cîine
căutînd intrarea. nu-i nimic de care să mă agăț mi-ascult
mințile: un radio vechi care prinde voci îmi sună în cap
– o creangă de castan bate în geam și nu știu dacă e ok
să-l primesc înăuntru. primăvara el și frații lui

au flori albe și proaspete eu am năluci de dragoste lîngă
un trup de colegiu fustă verde ochi de pisică și cămașă
proaspăt șifonată de mîngîieri și fața nevăzută a sînilor
răsare de după nori. ce iluzie doar un trup carbonizat
visînd ploaie în locul castanului meu. atunci

mă opresc brusc cu paharul drept în lumină și dintr-o dată
mă înfurii cumplit pe zgura asta de ploaie și mă urăsc
pe mine cel ce zîmbește tîmp ca lumina ce proptește zidul
fericirii și-njur și-njur pînă umplu gura morții de viață.

  1. Lolli
    Ianuarie 6, 2011 la 7:53 pm

    fara comentarii

  2. Ianuarie 6, 2011 la 7:53 pm

    de ce?

  3. catherine
    Ianuarie 6, 2011 la 8:31 pm

    lolli, „injur pana umplu gura mortii de viata”… ce vrei mai frumos si mai optimist decat asta?! :))

  4. Lolli
    Ianuarie 6, 2011 la 10:55 pm

    de asta nu comentez.versurile sunt mai blande (atat cat pot fi de blande),fata de ce am citit pana acum.nu te-ai prins.

  1. Ianuarie 6, 2011 la 6:02 pm

Lasă un răspuns

