Prima pagină > Poezie > greață la mal

greață la mal

și-mi arunc privirea peste oraș mai neagră decît cenușa unei ciuperci atomice
așa iubesc: un anotimp al crimelor lipsite de cruzime.
ninge cu funingine din crematoriul de pe strada politehnicii
ard ființele pe care le-am întîlnit și-n loc de ură inima schimbată
pe mecanismul stricat al unui ceas.

sunt zile în care dospesc rănile și palmele coc pîini care plesnesc
de singurătate. sunt nopți unde nu e loc să mă ascund
de ființa cu ochi eclozați prin toate ferestrele luminate
întunericul e mic are loc sub unghii: degeaba mi l-aș înfige în carne

sunt sortit luminilor de gheață. halena uriașă și respingătoare
numită cer mă ucide la fiecare mișcare a pieptului iar
pielea plesnește degerată ca-ntr-un sezon de vînătoare al patimilor. și nici o lamă
de patină să despice coastele doar furia singurătății răstoarnă carele

inimii și prin vene se varsă încontinuu convulsii peste chipul în care
fața nu-mi mai încape. un cheag de sînge cald aș vrea să înghit măcar pentru o clipă
să mulțumesc trupului că-mi vomită
iubirea.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

