Prima pagină > Poezie > firicel de sînge pe sex

firicel de sînge pe sex

încerc să mă concentrez la lucruri importante dar nu există nimic
de felul ăsta în mintea mea numai hăul
plin de întuneric din care un firicel de sînge curge peste sex
în gură o bulă de aer crește pînă mă sufocă

sunt un orb încercînd să cunosc lumea după mirosuri
doar pe-al meu nu-l simt și luciul dispare pe toate apele
atît de puțin mi-a mai rămas de trăit de cînd corpul
mi se termină în piercing-ul tău cu gust de rugăciune

halucinațiile mă cuprind ca un fond muzical în care orchestra
interpretează un țipăt despicînd trunchiuri de copac
antenele uitate pe bloc tremură și-l scurg în mine
sub piele furnicături ca un televizor luminînd în noapte fără semnal

toți oamenii din cartier s-au mutat lăsînd în urmă doar frica
și pereții reci pipăi și în buricele degetelor simt ceva suficient
de vag și nu înțeleg dacă umbrele de pe zid urcă pe mine
ca singurătatea în venele ultimului om de pe pămînt

sau sunt doar visul peretelui într-o cameră goală

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

