Prima pagină > Poezie > nu știu cum e iubirea nu pot decît să-mi imaginez

nu știu cum e iubirea nu pot decît să-mi imaginez

așa cum trebuie să-mi închipui locurile în care n-am fost
povestește-mi despre orașe insule despre viața pe care
n-am trăit-o împreună spune-mi că viețile noastre
nu ajung să fie două camere de hotel alăturate

să pot asculta cît de bine te simți cînd faci dragoste
mai bine povestește-mi o iarnă petrecută alături de mine
într-un tren neîncălzit în care călătorii sunt sfătuiți
să se țină unul pe altul în brațe

spune-mi că în iubire cea mai importantă e sincronizarea
nu mai porți trecutul peste cap ca pe-o glugă și
în loc să-mi spui că pleci din cauză că m-ai întîlnit
prea tîrziu o faci pentru că azi ar fi prea devreme

spune-mi măcar că tu știi cum e iubirea eu nu pot
decît sa-mi imaginez povestește-mi fără să te oprești
nu-mi pasă dacă spui adevărul sau nu dar
vorbește-mi de iubire așa cum ar fi fost a noastră

  1. Ianuarie 17, 2011 la 4:31 pm

    Eh,parca-mi suna mult mai dulce la urechi…

  2. Ianuarie 17, 2011 la 4:32 pm

    asta nu e bine. mie nu-mi place dulcele🙂

  3. Ianuarie 17, 2011 la 7:34 pm

    nu cred.nu vrei sa-ti placa…:D

  4. Ianuarie 17, 2011 la 7:36 pm

    sau,macar ai gustat?

  5. Ianuarie 18, 2011 la 5:05 pm

    mie-mi suna extrem de melancolic, batranul, de data asta…

  6. Ianuarie 18, 2011 la 6:02 pm

    s-ar putea sa fie…

  7. Anonim
    Ianuarie 24, 2011 la 12:12 am

    O portocala pe masa
    Camasa ta pe covor
    Si tu, in patul meu!
    Cadou gingas al clipei,
    Caldura a vietii mele!

    Cred ca geva asemanator spui dimineata,cand te trezesti, te uiti in jurul tau si realizezi iubirea…..

  8. M.
    Ianuarie 26, 2011 la 11:57 pm

    Mai bine să nu generalizăm, când nu putem îmbrăca empatia, sau săpa în interiorul transmițătorului.
    Acestea fiind spuse, să ne-ntoarcem la viermii noștrii.

    Iar dacă gingășia clipei, e căldura vieții, chiar trăiești în anonimatul propriu.

  9. Ianuarie 26, 2011 la 11:59 pm

    uite ca nu prea am inteles ce vrei sa spui. ai putea fii mai direct(a)?

  10. M
    Ianuarie 27, 2011 la 12:09 am

    Răspunsul era adresat comentariului precedent.

    • Ianuarie 28, 2011 la 3:10 am

      ar fi interesant daca ai comenta textul propus si nu comentatorii. macar asa aflam cu totii ce ai de spus cu adevarat si nu micile rautati.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

