Prima pagină > arts&roll, Poezie > azi aerul e sudat cu urlete şi umori

azi aerul e sudat cu urlete şi umori

încerc să localizez o stare în care să nu mi se facă rău
ceva umed pe mine probabil sînge
și gîndul puternic

au fugit speriați iar femeile țipau ca-ntr-un cartier mărginaș
unde se întîmplase o crimă
eu îmi pipăiam pieptul cezar avea sînge pe mînă și pe față
dar era o stare de bine
ca și cum ai gusta din fructul interzis
și nimic rău nu se poate întîmpla

cuțitul nu era mare
cît un pește pe care visasem întotdeauna să-l am
albastru oranj albastru oranj în jur
o lume amețită în jurul căreia mă roteam și
eram stabil
atît de stabil încît n-o să i-o mai trag tipei în seara asta
nici altă dată și nu-mi pare rău

spitalul urlă
din toate gurile sînge oase rupte amputări și seringi
o mie și una de seringi nevinovate
ca o promisiune

în halatele verzi doctori trecuți prin destulă moarte
mă bucur ca un copil că n-o să știi chestia asta
în timp ce mă coase o rezidentă cu sîni internaționali
și mă rog pentru fiecare om de la urgență
mă rog să-i văd cum se trezesc resuscitați și seringile
îi iau cu alte chestii
aici tot timpul e cineva resuscitat și ceva mă face să mă clatin
aici nu e ca-n seriale

șoptesc un secret la urechea unui tip
care nu mai mișcă de zece
pentru că aș vrea ca nimeni din jur să nu-ți tulbure liniștea
cu povești despre mine
din întîmplare sau pentru că aerul e sudat
cu țipete și durere
și sper să-și aducă aminte de asta dacă vine să te întrebe
cîte ceva despre moarte

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

