Prima pagină > Poezie > pecado

pecado

am întîlnit o femeie dorită de toți bărbații și ea
îi consuma pe rînd; spera că vom rămîne cîndva
singuri. eram acela în fața căruia își scotea masca
și-mi vorbea liber, așa cum și-ar vorbi sieși.

o priveam ca pe femeia din care s-ar putea naște
un alt isus: cel în fața căruia să mă rog și să-i sărut
talpa cînd va fi să plece. ea vorbea fără încetare
despre cum greșise cu fiecare dintre bărbați,

în mine auzeam o liniște ca iertarea. îmi doream
să-i spun că eu sunt bărbatul pe care îl caută
de atîta vreme: că sunt pentru ea toate păcatele
pe care ar îndrăzni să le facă vreodată.

în ziua cînd n-au mai fost bărbați și-am împărțit aerul
unui sărut și-a dat jos toate măștile, hainele –
era goală în fața mea ca o împărtășanie sau
un secret al timpului: o femeie cu trecut și viitor.

atunci am adunat toate măștile și i-am spus
prin fiecare că eu voi fi mereu păcatul pe care
oricît de mare e dragostea, oricît de bun dumnezeu
și oricît timp va exista, nu și-l va putea ierta.

  1. catherine
    Ianuarie 30, 2011 la 1:25 am

    …si zici ca ne-am cunoscut si mi-ai spus toate astea…?

  2. Ianuarie 30, 2011 la 7:59 pm

    pisica se linge.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

