Prima pagină > arts&roll, Poezie > Diamonds are not a girl’s best friend

Diamonds are not a girl’s best friend

nu-s un domn, nu ofer niciodată consolare iubitelor
durerea şi lipsa sunt semnele mele de generozitate
diamantele sunt pentru femeile fără strălucire sau pentru mine
fur din cimitire flori proaspete în toate culorile
să-ţi prind în păr
şi un sărut în loc de rochie, atîta-mi permit

nu, nu sunt un domn doamna mea cu pubis de panteră
fac dragoste cu tine de parcă printre picioarele tale
m-aş trimite la dracu sau la traficanţii de carne
o lume nebună îşi face cuibul în mine şi creşte femei vagaboande
fugite de-acasă doar cu un fular de mătase la gît
nu te-ntrista, diamantele sunt pentru femeile fără strălucire
sau pentru mine

nu-ţi ofer nimic doamnă cu sînii prelungi de trompetă
anunţînd asediul şi capitularea
în părul tău mi-am pierdut orice urmă
de respect orice datorie de răscumpărat, de pe buzele tale scumpe
mi-am luat strălucirea pantofilor ca să trec cu zîmbetul pe buze
prin faţa plutonului de execuţie, asemenea un turist în căutarea aventurilor
de o noapte sau de o moarte

nu sunt un domn, iubito, singurul diamant pe care l-am oferit vreodată
a fost strălucirea sumbră a unei rude sărace şi negre
lăsate pe tavan înainte să plec spre aerul altor dimineţi lucitoare
un ultim mesaj de la mine, cînd deschizi ochii să ştii că a fost
cea mai bogată noapte de dragoste din lume fiindcă am simţit cum prin noi
au făcut-o în acelaşi timp şi vii şi morţii

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

