Prima pagină > Poezie > înghițitorul de săbii

înghițitorul de săbii

mă gîndesc la ea pe jumătate mort. lucid
ca un înghiţitor de săbii. am pielea netedă, intactă
dar numai o clipă să-i văd ochii aprinşi în memorie,
jumătate din mine ia calea neantului. întotdeauna
îmi spun că nu-mi pasă cînd va fi

şi nu-mi pasă: topesc în fiecare zi ceară de epilat
şi inspir aroma momentului în care se pregăteşte
să tragă noaptea pe ea ca o rochie de bal. o mişcare
vagă prin aer care tulbură perdelele e suficientă şi
jumătate din mine se transformă

în fluturele alb al morţii ce loveşte cu aripile
pielea mea netedă, intactă. e un moment solemn,
tristeţea se repetă de o mie de ori pînă înţelegem
că aşa e dragostea: un om şi o lamă subţire
ieşită din piept. ca să lovească din nou.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

