Prima pagină > Poezie > am comis-o

am comis-o

şi a fost rău de la început. adică ne-au luat şi ne-au ascuns
nimeni pe-aproape, doar gîndacii, şobolanii, umezeala
tunelul plin de maţe de fiare, de timp
aşa cum ar fi fost
fatal.

unul încerca să ne spună că va fi bine dar ştiam cu toţii
că va fi rău, adică mai rău decît atunci cînd am comis-o
fără sfîrşit, fără început şi starea aia de vis
în care nu ştii încotro s-o apuci –
de unde vine, cu zgomot,
durerea.

şi degeaba ne-am întins palmele unul altuia şi am format un ombilic
de-a lungul tunelului şi lumina filma pe fiecare din noi
în diferite ipostaze – trupuri chircite, schimonosite
ca într-un desen animat ce mimează
lent şi fără muzică –
prăbuşirea-

noi am comis-o şi în orice caz am fost mîndri de asta
nimeni care să aprecieze, înţelegi – nimeni
care să se bucure sau măcar să orice-
stăteam acolo ca pe-o ţeavă
de armă şi cînd se trăgea
era glorios şi
fatal.

  1. El Desdichado
    Martie 24, 2011 la 11:03 am

    Imi prima parte a poemului se simte o atmosfera gigeriana.

  2. Martie 24, 2011 la 12:30 pm

    tot poemul este asa, am in cap ceva realizat de el cand citesc,

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

