Prima pagină > arts&roll, Poezie > scamatorie cu fluturi

scamatorie cu fluturi

de la o vreme visez cum luminez deşertul
cu o lumânare
şi sunt în picioarele goale

pesemne am împrumutat cuiva
încălţările aşa cum i-aş fi oferit un drum
o altă şansă în viaţă
ştiu că e natural să protejezi pe cine iubeşti
oare cît de departe pot merge?

pentru azi nu mi-am propus mare lucru
vreau doar să privesc oamenii din staţie
cum se urcă în autobuz să mi se facă dor de ei
apoi îmi strîng mîinile fericit
de parcă aş încălzi un oraş care-mi creşte în palme

lumea e o simplă scamatorie cu fluturi
cineva îi zdrobeşte în pumn apoi îi arată întregi
după o vreme afli secretul
întotdeauna sunt alţii

probabil şi dragostea e tot un fel de magie
cineva îţi sfîrtecă inima şi la sfîrşit
îţi arată o alta

mîine nu fac mai nimic
o să merg pe stradă o să strîng mîinile tuturor
ca şi cum aş pleca undeva
or să mă privească miraţi dar nu-mi pasă

cât lipseşte să fim unul cu altul
trei anotimpuri plus iarna ce vine
în total patru ierni în care ar trebui să-ţi suflu în palme
să se încălzească

la noapte visez o lumînare pe apă
eu într-un trunchi de copac
parcă aş fi împrumutat trupul unui naufragiat
să se salveze

e noapte afară
o noapte din milioane de păsări de fum
păsări care zboară din geamul meu până în geamul tău
păsări care mi-au furat ochii

visez că am pielea umedă aşa cum e lenjeria pe care te-ai întins
ai coapsele desfăcute în dreptul pieptului meu
un trup de bărbat peste tine
mă loveşte în inimă

  1. Martie 28, 2011 la 7:48 pm

    o o o o o o o banuti😀

  2. Martie 30, 2011 la 5:37 pm

    multumesc, sa-mi spui cand e cazul sa-mi fac un card!

  3. Martie 31, 2011 la 12:03 am

    in curand,batrane,in curand:D

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

