Prima pagină > Uncategorized > trăiesc într-un oraș stăpînit de o pompă malefică

trăiesc într-un oraș stăpînit de o pompă malefică

și în fiecare zi mă inundă spații pline cu beton
și mă las cuprins de un rîu de oameni care merg
cu același autobuz.

trăiesc autobuzul, viața lui simplă
în patru timpi –
admisia, presurizarea, combustia, evacuarea –
și cînd ajung acolo unde aș putea să mă reinventez
o iau de la capăt.

am tot încercat să-mi explic: viața mea e un pendul gravitațional
sunt atîrnat cu un fir invizibil de viitor și greutatea
sub forța căreia oscilez
este chiar ziua de azi

în care, la fel ca în urmă cu o zi sau mai multe
am trăit fiecare lucru pe care l-am atins. iar în scurt timp
o să ajung într-un loc unde un om este dominat de forța
melefică a pompei care stăpînește orașul

și acolo voi clătina din cap asemenea unui posedat
și voi trăi viața ce-a mai rămas în corpul
prizonier al maleficei pompe.

poate într-o zi voi trăi chiar viața
obiectului care pompează viață în noi și atunci
mă voi lăsa cuprins de un rîu de vise.
mă voi lăsa ucis de toate viețile pe care pompa malefică le-a trăit
în numele nostru
al taților și al fiilor noștri.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

