Prima pagină > Poezie > exiști deci exist

exiști deci exist

îmi vine să fac o gaură în mine
prin care să te scot întreagă și nevătămată
să sîngerez apoi peste tine cum și tu ai sîngerat cîndva
pentru mine

îmi vine să-mi mai fac o gaură
în privire – prin ea
să sîngerez una cîte una toate amintirile
pînă rămîn gol și tot nu e îndeajuns

și atunci mai fac o rană aerului
ce îl respir pînă gura mi se umple toată de răni
pînă întotdeauna cînd vreau să-ți spun cît de mult
carnea buzelor se fărîmițează

și atunci treci la loc în trupul meu pînă fericirea
e un ceai de vise în care picuri
otrăvuri alese

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

