Prima pagină > arts&roll, Poezie > vacanță la malul mării în portugalia

vacanță la malul mării în portugalia

ăia vorbesc de vacanțe la malul mării
în portugalia iar eu nu-mi amintesc nimic
despre asta doar scriu ca un simulant și mint
cum spune seabra pessoa n-ai nici tu planuri
în vara asta mă gîndeam

că aș putea face un desen naiv cu mine cu tine
și un sîn dezvelit pe care să-l pun într-un plic timbrat
neadresat de parcă am pleca în vacanță fără
o destinație precisă

și mă trezesc cum amestec berea cu paiul cu mintea
lipită de spatele tău fierbinte să-ți simt tresărirea aceea
cînd te atinge privirea lucidă rece
în timp ce ascult știrile pe realitatea unu împușcat
din greșeală așa și eu

născut cu un glonte pe limbă în loc de urlet
folosesc vocea joasă pentru că-mi plac oamenii opaci
prin care nu pot privi răsăritul sau apusul
doar intuiesc o melancolie caldă la amiază
cînd beau bere la gheață și concep o minciună uriașă

o speranță pentru fiecare o poveste în care deschizi
ochii în plin întuneric dintr-o dată nu mai ești miner
ci explorator afară sunt oameni care fac lumină și
oțel strălucitor din bile de cocs folosite în partide
infinite de golf cu mai-marele continentului

dispărut în adîncuri la fel ca o atlantidă spre care pleacă
morții înot trebuie să fie un sentiment de eliberare
cînd stai cu mîna lipită de locul unde se despică lumea
rotund și lin aidoma unor fese de femeie simplă
născătoare de prunci și de zile fericite

care plînge rar și numai cu fața ascunsă
în fotografii îmbătrînite ruginite ca un scrînciob
care scîrțîie de care nu se poate dezlipi
o zgîtie de fetiță bucălată și odată cu ea

un nor imens de amintiri din care plouă ca toamna
și eu mă gîndesc ce bine trebuie să fie în portugalia
pe plajă să scriu cu degetul tău în nisip ca pessoa
eu am din naștere un glonte pe limbă ți-ai risca
viața pentru un sărut?

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

