recuerdo

un album vechi de fotografii. ascult fiecare imagine în parte
apoi pe toate deodată, în cor și o mașină de treierat îmi pulverizează sîngele
în ochi, în nări, în fiecare rană mai veche
înroșită acum, umflată mai rău decît un cadavru plin de apă.

garou.

rearanjez pozele în album, un tren surprinde o mașină pe calea ferată
sunt eu, înțepenit la jumătatea durumului dinspre trecut spre alte zile
câteva acorduri de chitară Gretsch mă decapitează undeva într-un vis rămas aidoma sîngelui
pe botul locomotivei paltonul tău negru care nu mi-a plăcut niciodată prea mult. tunsoarea ta
băieţească de care eram mândru. lucrurile astea mă zguduie. dincolo de ele
atât de multă lumină că-mi vine să cred că e dragostea noastră supraexpusă.

închid albumul, trenul a trecut, instrumentele muzicale sunt așezate cu grijă în cutiile lor
mîinile curăță minuțios fiecare centimetru asemenea truselor chirurgicale.

garou.

altundeva, nick cave cu mustaţă. nu ştiu dacă ar trebui să-mi pese de acest lucru.
nici de faptul că a fost vrăjit de ophelia lui millais, o pictură care cântă.
mi-ar plăcea să ştiu să pictez. să transform culorile în accidente frumoase;
o expresie a cruzimii atît de adîncă încît o vrajă cuprinde orașul și oamenii se salută
de parcă și-ar dori dis-de-dimineață o moarte minunată. când o să rămîn fără
culori îmi storc ochii în pumni pînă-mi golesc mintea. așa ţi-aş picta. așa.

garou.

retras în mine, într-un colț al meu care nu diferă cu nimic de arestul poliției
privesc prin fereastră, printre gratii, povestea noastră și
știu. nici dumnezeu nu s-ar fi îndoit de perfecțiunea dragostei
dar noi am rupt unul din celălat pînă ne-am prăbușit, mal și castel
cu totul în mare. și n-a mai rămas nimic pe urmă, doar frumusețea
acestei căderi.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

