Prima pagină > Poezie > chestia asta ne distruge pe toți

chestia asta ne distruge pe toți

a început să mintă
apoi lucrurile au început să se aranjeze
nasol
chestia asta ne distruge pe toți

apoi a început cu altul
părea aranjat ca de la bun început
nasol
chestia asta ne distruge pe toți

a început să nu-mi mai pese
era desigur de la bun început
nasol
chestia asta ne distruge pe toți

am început să mă-ntreb ce-i dragostea
nasol
chestia asta ne distruge pe toți

așa e dragostea
nasol
ca accidentul în care intră cineva-n tine
și ne distruge pe toți

  1. Iulie 21, 2011 la 2:00 pm

    salut Leo,
    am si eu o rugaminte mare la tine, vreau sa te intreb ceva personal
    imi poti da o adresa de e-mail sau de mes?

    Sorin Lucaci

  2. Iulie 21, 2011 la 2:03 pm

    desigur. leonard.ancuta@gmail.com sau pe mess la batranutragator

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

