Prima pagină > Poezie > un coș cu mere la intrarea în rai

un coș cu mere la intrarea în rai

sunt un coș cu mere la intrarea
într-un spital și inima mea
e orgasmul care împinge plăcere.

suspendat în emoţie, viu ca o rană. un vînzător de sclavi
ce oferă stele ieftine întunericului în care locuiesc
singur cu organul erect
și-l înmulțesc.

am zece degete la o mînă care întorc durerea la fel
ca pe-o monedă și pierd. în privire-mi crește luna

într-un meci de volei peste oraşul tolănit în căldură. aerul
o sumă a respiraţiilor, simțurile asemenea membrelor
acoperite de gigantism.

o clipă de luciditate infernală. revelaţia tăioasă
de dinaintea unui accident.

iubirea este un prieten mort
dacă nu-i înveţi regulile.

*****

toţi rebelii din lume nu mă pot dărîma. toţi sfinţii
din calendare nu mă pot clătina.
am îndoieli în ceea ce priveşte viaţa
niciun dubiu despre moarte și totuși

nimic din lumea aceasta nu mă poate doborî.

*****

întunericul înmulțit ca o cangrenă. pocnesc
icre negre între degete. fără oprire şi noaptea
miroase asemenea unei cetăți în flăcări. oameni obosiţi
plutesc prin mintea mea

semințe ridicate din iarba proaspăt tăiată. cu ochii închiși nasc
vise atît de puternice încât mă înjunghie ca să iasă.
văd

cum te duci. dacă mi-aș face o gaură-n palmă
aș putea să te privesc prin ea
pînă cînd m-aș obișnui cu durerea. așa cum moartea cuiva
te face să înțelegi ce e muzica deși ai surzit.

aşterni distanţă între noi cum ai întinde pînză neagră pe pat
apoi ridici mâna lăsînd să-ţi cadă dintre degete
pulbere albă.
și totuși nimic din lumea aceasta nu mă poate doborî.

sunt un coș cu mere la intrarea în tine
și iubirea e un cadavru care iubește alt cadavru. și fac
mult zgomot
iar țipetele lor fac noaptea interminabilă.

sunt un coș cu mere la capătul iubirii
și în pieptul meu ţipă sirena salvării. în fiecare noapte
mi se umezesc sfîrcurile iar tăcerea care se naște apoi
e arc electric între inimile noastre.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

