Prima pagină > Poezie > tratament pentru prelungirea viselor

tratament pentru prelungirea viselor

se face reclamă la tratamente pentru mărirea penisului,
eu zic să ne prelungim visele
unul într-altul –
pînă fiecare secundă mă-ntinerește
în pîntecul tău.

se fac tratamente pentru mărirea sînilor,
hai să ne creștem inima pînă vom simți pe dinăuntru
orice zboară;
să inventăm locul unde oamenii-și lasă umbra –
iau alți oameni în schimb.

să ne imaginăm că ne sinucidem din dragoste
unul pentru celălalt:
eu îmi astup gura cu numele tău iar
tu lași sîngele liber
și-l trimiți să mă caute.

apoi să visăm cum naștem stropi din bălți de motorină
și întunericul ne ascunde o vreme
de lume.
pînă cînd voi linge nopțile pe pielea ta
și le prefac în lumină.

  1. Carmen
    August 18, 2011 la 8:43 pm

    cam „dură“, dar cu o excelentă „semnificaţie cinematografică“… şi cu un mesaj final superb!!!… filozofic chiar!: „pînă cînd voi linge nopțile pe pielea ta /
    și le prefac în lumină“.
    PS. titlul – remarcabil! … nu putea fi ales altul… – superb!!!

  2. Anonim
    August 19, 2011 la 1:52 am

    multumesc de semn, ma bucur ca ti-a plăcut, revino!

  3. August 19, 2011 la 1:53 am

    cred ca ti-am raspuns nelogat…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

