Prima pagină > Poezie > doi cai de două culori

doi cai de două culori

un armăsar de o culoare deosebită aleargă prin mine
cînd mă gîndesc la tine. atît de multă frumusețe în afara luminii
îmi spun, atît de multă frumusețe nevăzută
sub carne iar eu doar un simplu vînător visat de un armăsar
căruia nu-i pot descrie culoarea.

sunt zile în care în cer se întîmplă la fel ca și pe pămînt. sunt
zile cînd te gîndesc asemenea unui lanț de apă care mă ridică
pînă acolo de unde văd orașul blînd ca un fulg de păpădie
pe care ți-l lipesc de sîn. și mi-e teamă că trupul meu va lua
orice formă, ca o respirație pe gura unui muribund.

cum resuscitezi un corp exsanguinizat, prin care aleargă
armăsari de alte culori? cum să aduci atîta viață din întunericul
care-mi apasă pleoapele pînă ochii mei privesc într-o frumusețe
din care nu vor să se mai întoarcă?

suntem acei oameni care nu s-au întîlnit niciodată cu adevărat.
numai caii noștri de culori diferite au alergat o vreme împreună,
atît de aproape încît aș fi pariat pe o singură culoare, – aceea
a țipătului nopții cînd se desface pentru ziuă.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

