Prima pagină > Poezie > dalmațiana lactee

dalmațiana lactee

cu scalpelul apăsat chirurgical pe globul ocular decupez lumea
din jurul tău
ca într-o cezariană în care nu mai contează mama. și
frumusețea își arată viscerele: cît de frumoasă ești tu,
cu buzele trupului deschise gata să mă înghită

cît de frumoase sunt oasele tale dezvelite de țesut,
îmbujorate
cu dreduri de sînge. și pulsul meu te pipăie ca un miriapod
să-ți simtă aroma și tristețea. și o singură incizie în rană sau
un tren care se ciocnește cu el însuși.

în lumea asta jucăm un joc: eu înfig cuțitu-n morminte
și aștept
momentul cînd te vei ridica dintre bărbații adormiți împrejur
suplă și ușor vinovată, dar albă, iubito, cu inima atît de albă
că vedem calea lactee neagră pe un cer imaculat.

o să suflu în tine: o mînecă de aer tulbură praful de piele pe oase –
melancolie.
te sărut iar aerul devine solo de clarinet, un dj set în care ne tăiem
cu lacrimi în palmă; ne facem alte cărări să ne împreunăm și schimbăm
păcatele asemenea timbrelor.

o să ne legăm unul de altul cu intestinele și-o să pășim peste
cadavre
care se machiază strident și fac podul de sus. petalele rănilor noastre
stropesc cioatele mîinilor întinse; noi strălucim
ca fierea în soare.

ne tăiem limbile unul altuia; cu gurile pline de sînge spunem
tatăl nostru
pe limba ascunsă a inimilor: femeile din cerul gurii își desfac picioarele și
ne iartă. ne decapităm reciproc apoi privim în trupuri, ca în arteziene –
are ispita oare tentacule de chihlimbar?

  1. Anonim
    Octombrie 14, 2011 la 7:04 pm

    Superba poezie!Mai ca-mi vine sa-mi tai vena!

  2. Octombrie 14, 2011 la 7:08 pm

    pai taie-ți-o si trimite-mi-o prin posta sa vad cat e de misto.

  3. ara
    Octombrie 14, 2011 la 8:01 pm

    contrafacut, nu se simte pulsul tau adevarat, o pre/facere neasumata dupa cintarea cintarilor si vreo trei poeti locali fractalo-axiologico-fecali. poti mai mult decit ei, leonasu.

    te pup cu drag, ca intotdeauna,
    ara

  4. Octombrie 18, 2011 la 5:35 pm

    brrrrr!!!!:P

  5. Octombrie 31, 2011 la 12:33 am

    din cat am citit eu, din pacate atat de putin…dar din acest putin mult al meu, cu o singura exceptie, scrii cea mai puternica poezie erotica de aici si din oricare alta parte

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

