Prima pagină > arts&roll, Poezie > cantică pentru F 63.9

cantică pentru F 63.9

63.9 fahrenheit echivalent cu 17.7 celsius
și mă tulbură enorm
ca și cum trezit brusc din somn observi
că peste tine s-a așezat praful
un păianjen își face cuib
la tine în gură
și flori de gheață rînjesc
în ferestre

nu-mi aduc aminte de nimic dar sunt
încă eu și din centrul capului
cineva îmi scrie gîndurile
caligrafic și în spirală
spre marginea pielii încărcate
de sarcină electrică
pînă în vîrful degetelor înțepate
de sute de ace

ca în fața unei descoperiri epocale
un link la capătul internetului
prin care te downloadezi
frame cu frame
în lumea liniștii și a somnului
acolo unde pot să-i ating respirația
s-o sărut cu gura plină de sînge
ca un muribund într-un film de oscar
s-o absorb aidoma unui pachet de vată
presat pe o gaură de dum-dum
deasupra inimii

63.9 fahrenheit echivalent cu 17.7 celsius
caut o cale să mă adun în mine
mă plimb cu degetul pe tîmple
și înving tensiunile superficiale
ca atunci cînd ajuți o baltă de bere
să se arunce dincolo
de marginea mesei

63.9 fahrenheit echivalent cu 17.7 celsius
lucrul ăsta se răspîndește în mine
întuneric și obitor în același timp și
n-am chef să vorbesc despre asta

nici forță
nici forță.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. Decembrie 13, 2011 la 10:01 pm

Lasă un răspuns

