horridus

nu știu de ce l-am strigat oricum avea să se întoarcă să muște
din corpul meu insectivor
din corpul meu din care părul iese ca o turmă de larve
în căutarea altui măr
îmi era puțin frig dar te-am văzut pe tine cum tremurai
te-ai ras în cap numai ca să nu-mi fie atît de frică

mai ții minte cînd îți spuneam că moartea poate avea o infinitate de nume
ei bine eu mi-am ales unul frumos cu rezonanță
așteaptă undeva pe aproape
așteaptă să fiu o clipă mai puțin apoi încă una
în fiecare zi mai puțin cu o oră apoi cu o zi apoi cu totul
ca un ceas care rămîne în urmă cu întreg timpul

mi-ai zis că o să vii mîine dar nu știu dacă pot să vă primesc pe amîndoi
și nu știu cum aș putea să-l refuz sau să-l amîn se pare că e mult
mai atașat de mine și oricum l-am strigat
cineva n-a închis bine robinetul și picătura de apă lovind constant
îmi sună-n cap ca un clopot și mi-e puțin teamă

azi mi-au dat de mîncare tot ce mi-am dorit și m-au lăsat să fumez o țigară
dar am văzut cum au curățat fluturii de aripi
și-am mai văzut cum au adus chestia aia lungă pe care probabil
or s-o vîre în mine
nu așteaptă decît să strig

în loc să te chem pe tine l-am chemat pe el sunt sigur c-o poate face
mult mai bine decît tine
tu ai să plîngi de parcă am putea lansa iar bărcuțe de hîrtie
în ploaie sau măcar în lichidul care s-a strîns împrejur
el face mult mai multă liniște pentru mine
tu doar ai strîns robinetul

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

